God förmiddag vänner och bekanta.

I morse låg vi och drog oss i sängen till halv 8 ungefär, Anna petade på min näsa, knep mig i kinden och pussade dreggelpussar över hela ansiktet. Inga tänder ännu, men ack så ont det gör när hon biter en i hakan. Aj. Sen gick vi ner och gjorde en tallrik med gröt som hon mumsade på medans jag drack det obligatoriska morgonkaffet. Och nån kopp till. Vi har kikat på TV, lekt på ullfilten på golvet, läst lite saga. Rödluvan. Störtlöjligt tyckte Anna, vilket är helt förståligt. Hon lekte med sina leksaker hon, rullade och hade sig, och där låg jag, en lördag morgon på golvet och läste högt för mig själv. Mysigt.

Idag verkar det vara skitväder, men en promenad får det ju bli ändå. Bettan måste ut och röra på sig och Bente ska få följa med då Åsa och Erika är inne i Östersund idag.

Nu har jag inte tid mera, återkommer senare under dygnet.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är en 2:a men klädkammaren har dom gjort till kontor/gäst rum så en liten 3:A kan man säga!

ja jag hoppas också på den. eftersom den har uteplats & allt:P

2009-03-28 @ 10:54:01
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com
Postat av: Denise

Jag vet faktiskt inte hur vi ska göra, om det blir så. Han kommer nog inte hit innan militärtjänstgöringen iaf, så det kanske blir åt andra hållet ;) Vem vet!

2009-03-28 @ 11:11:16
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: ida

Ja men alltså, vad tror folk? haha.

Jag blir inte ens brydd :)

Säger som förut, skakar på huvudet och skrattar - det är de enda man kan göra :P haha.

2009-03-28 @ 14:41:20
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0