God förmiddag

I morse var jag som sagt till dom på Strandliden och skulle lära mig det nya systemet. Gick inte alls.
För det första så måste man först ha ett annat inlogg i ett annat system, och naturligtvis så "tänkte" inte min chef på det, så jag måste först och främst lära mig det systemet och få ett inlogg där innan jag kan få det om timecare. Gaaah!

När jag kom hem iaf var det dax för lunch för Anna, så vi gjorde ordning lite lunch till henne och sen begav vi oss ut i vad som då verkade ett perfekt vårväder. Det gick oxå över.
Det blåste, solen kom fram bara för att gömma sig bakom tjocka moln igen. Men men.

Vi lunchade på brödbiten, latte med vanilj och en ostfralla med skinkröra för mig och kräftröra för mamma. Det var himla gott! Nu har jag lastat in allting som ska till återvinningen i bilen och bara Anna vaknar så ska vi bege oss dit. Sen in på apoteket och köpa AD-droppar till henne och alvedon till mig. Kanske en sväng in på affären med, och på banken och aktivera mitt nya kort och spärra det gamla.

Nu blir det lite bloggar och sen kanske lite städ, beroende på vad jag hinner innan min skatt vaknar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst var det?! =) Jag gillade de grymt!!



Duktig du är, du donar o fixar..

Blir de nytt möte me jobbet nu då eftersom de inte gick så bra idag?

Kram

2009-03-09 @ 13:34:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men usch va krångligt.. :( hoppas de blir "rätt" nudå nästa möte..

När börjar du jobba igen då?

Kram

2009-03-09 @ 15:14:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0