God kväll!

I morse vaknade Anna vid halv 6, och jag gick ner och gjorde iordning en flaska välling som hon fick. Och hör och häpa, go vänner, hon somnade om! Till 8! Åååh vilken härlig sovmorgon =D

Vid 10 tiden tog vi en lite promenad i snålblåsten, behövde toapapper och lite annat smått och gott. Hem, fick främmande och sen kom Petra efter en stund. Så hundarna lekte en stund, inge länge tyvärr för Bettan verkar inte alls intresserad av att leka med andra hundar numera.. Fick surra en bra stund och smida lite "planer" för framtiden. Hoppas hoppas det går i lås bara.. =)

Blev bjuden på middag hos svärmor och faster Erika, som har blivit så duktig att säga till när det behövs ett toabesök. Kan man bli annat än löjligt stolt? =p Hur som helst så kollade vi på de superunderliga Teletubbies och fikade nere i källaren. Slog kullerbyttor och hux flux hade jag båda mina favoritflickor i knät. Anna på ena och Erika på andra =) Jättemysigt!

Nu sover Anna och jag ska läsa lite bloggar innan jag gå ner och kokar en kopp te, har lite ont i halsen..

Kommentarer
Postat av: Denise

Hmm, vad ska jag säga.. "det är komplicerat" haha. Vi håller kontakten varje dag och jag planerar en resa ner och träffa honom igen, mer än så vet vi väl inte just.. Får se vad det blir när vi ses och fått prata i genom allt ordentligt!

2009-03-27 @ 21:46:38
URL: http://dandersson.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0