Gooood morgon solen!

Anna vaknade första gången vid 4 och kunde inte somna om.. Så vi gick ner och gjorde iordning lite välling, men den ville hon inte ha. Kollade febern och visst, hon hade 38.5 i feber. Så hon fick en alvedon och lite mera vatten och sen satte vi oss och tittade lite på Animal Planet, tillslut somnade hon halv sittandes i mitt knä. När hon vaknade sen vid 7 verkade hon piggare, men var fortfarande lite grinig och gnällig. Så sen vid halv 9 tittade jag febern igen och hon hade fortfarande över 38 så vi tog en till alvedon och hon somnade sen. Nu har vi varit ute en stund, lite friskluft är ju bara positivt för henne. Så nu sover hon i vagnen, ska strax gå ut och kolla om hon är varm..

Iaf så var jag in och handlade lite tulips, plockade undan allt annat rat som jag varit påväg att plocka undan sedan.. I höstas kanske? Iaf, så ska jag på återvinningen sen och göra mig av med eländet.. Skulle vilja ta lite till med, men jag måste nog rådhöra med min sambo först. Så det får bli till veckan med andra ord.

Nu ska jag läsa lite bloggar och uppdatera mig om alla andras yberspännande liv och sen.. Dricka lite mer kaffe?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0