Härliga väder!

Jag vet att jag tjatar om att våren är här, men nu verkar den verkligen vara HÄR. Känns alldeles underbart! Jag får så mycke energi och mår så himla bra när solen skiner. Härligt.
Har precis kommit hem från en sväng på ca 2 timmar med Bente, Åsa och Anna. Anna tänkte inte sova, så hon har suttit upp i vagnen bra nog hela tiden. Sista biten bar jag henne så hon riktigt kunde titta sig om kring. Då var hon nöjd kan jag lova. =) Hon satt med när vi drack Latte med vanilj på brödbiten och Anna pratade med R och T från Allt för byn. =) Sötnos. Btw, det är den mössan hon har Petra :p Nu när vi var vid prix så slog hon igen ögonen så nu ligger hon ute i vagnen och sover.

Funderar på om jag ska göra stuvade mackaroner och stekt falukorv till middag idag.. Jag känner mig inge sugen på kyckling idag faktiskt.. Kanske tar det i morgon ist så kan jag kanske få lite experthjälp av sambon.. =) Längtar verkligen tills han kommer hem ikväll.. Ska bli så mysigt =D

Aja.. Nu ska jag kika runt lite och sen lägga mig i soffan en stund.. Adios

Kommentarer
Postat av: K

Tack =)

2009-03-19 @ 15:10:06
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen.. Mja det är inte direkt på topp iaf..=( fy bubblan.. Har inte riktigt brytit ut hos mig än, men mår väldigt illa och magen är bubblig så de e väl bara en tidsfråga.. Usch och fy..

kram

2009-03-19 @ 18:19:24
Postat av: Petra

JAG KOMMER I MOOORGON!! :D

2009-03-19 @ 19:09:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0