Jag tror det börjar vända.

Både vädret och mitt humör.

Välkommen våren, du är väntad!

När jag la ut Anna i vagnen alldeles nyss, så började jag tänka på en sak. Jag är lyckligt lottad. Jag har inga pengar, jag har ingen fin bil, men jag har en fantastisk familj, underbara vänner och ett bra liv. Jag är en otrolig dotter och snart kommer det en ny liten i min omkrets. En av mina vänner ska bli mamma i slutet av maj och det känns.. Spännande.

För 1 år sedan kunde jag inte tänka mig att livet skulle se ut så här, att jag skulle tänka i dessa banor. Då hade jag ett helt annat liv, ett liv som jag faktiskt inte saknar. Inte ett dugg. Vissa människor som jag hade runt mig Då finns inte kvar idag, men det gör ingenting. Jag har lärt känna andra människor, människor som på väldigt kort tid betyder mycket mer än vad De människorna gjorde då.

Jag är lyckligt lottad, och jag njuter varje dag,

Ha en fantastisk dag i vårsolen.

Kommentarer
Postat av: My Lundin

Marie. Du är så klok och är en så fin tjej... tänk om vi kunde tänka så alla...



Vänner kommer och går. En del kommer bort eller så kommer de tillbaka... Det gäller att ta vara på vad varje dag kan ge. Jag tycker att det är fint att få följa dig på denna blogg som förövrigt är väldigt vacker, men du skriver också så himla fint och underhållande! Tack!

2009-03-13 @ 11:08:47
Postat av: Sandra

Vad fint skrivet.. Klokt och med visdom.. =)



Men så är du en klok och vis ung kvinna.



Utan familjen och de vänner vi verkligen vill ha nära,de som alltid finns där no matter what.. Så spelar inte pengar någon roll..



OM man inte hade det utan en massa pengar istället, hur lycklig är man då, och hur länge?!



Nej du är klok! =)

Kram

2009-03-13 @ 12:55:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0