Jaha..?

Nu sover lilla Anna en stund, pappa är på mötet, Bettan sover bredvid mig i soffan och här sitter jag.
Blev medlem på blogglovin, och bara för skojs skull så sökte jag på Min blogg. 6 som prenumererar.. =)
Undra vilka det är då?


Ute skiner solen och snön gnistrar. Visst, det är jättevackert, men är det inte dax att snön smälter bort nu? Och ge plats åt våren? Tussilago i vägkanten, knoppar på träden? Även om min pollenallergi visar sig med besked på våren och försommaren så kan jag inte låta bli att hoppas. Hoppas att våren kommer snart.

I våras hade jag inga problem med pollen alls nästan. Vet inte om det var för att jag var gravid då, eller om den helt enkelt gett upp och insett att jag fortsatte leva mitt liv även om ögonen var blodröda och kliade, näsan rann så där mysigt (not) och halsen kliade gärnet..? Man kan ju alltid hoppas. Inga större problem hade jag i somras heller när gräset klipptes, men det kanske kommer dubbelt upp i år ist? Hoppas inte..

Jag har glömt bort kaffet som vanligt, bra va? Mmmh, jag som verkligen älskar pissljummet kaffe. Huvva.

Nu skriver jag bara pga brist på annat att göra.. Kanske ska försöka komma ihåg nå fler blogg adresser? Känns ganska lönlöst men man kan ju alltid försöka..

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja man va lite brydd vars du tagit vägen ;)



Ja allergier kan ju bli bättre när man är gravid pga hormoner osv som är i kroppen. Men hoppas att du inte behöver lida så mkt iår..

Ha en fin dag :)

2009-03-11 @ 11:24:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Paulin

Jag prenumererar på din blogg på bloglovin! ^^ Så nu vet du en iallafalL! :P

2009-03-11 @ 17:18:59
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0