Kväll kväll kväll

Nu är det kväll igen. Dagarna bara flyger förbi, jag hinner allvarligt talat inte med.. Suck. Men man får väl passa på att njuta medans tid finns. Ursh, vill inte att Anna ska bli stor. Vill inte att dagarna ska ta slut. Vill INTE börja jobba igen.

Pratade med framtida grannen ikväll när vi var upp och hälsade på. Började prata om jobbet. Jobbet. Suck. Jag vill inte! Funderar på om jag kanske skulle ta tag i mig själv och tvinga iväg mig på det-där-stället-där-man-pluggar-men-som-jag-glömt-vad-det-heter och kolla upp lite grejor. Känns motigt. Om jag inte tänker på hösten, då kanske den inte kommer? Kan ju alltid hoppas..

Nej nu ska jag dricka upp mitt glas cola, om det är kvar, och titta lite på TV innan vi ska sova. Natti natt

Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Paulin

blir det Gulldalen? :)

2009-03-20 @ 22:23:59

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0