Med sorg..

Har jag sagt upp kontraktet här på Forsgränd. Idag. Suck. Men det ligger till såhär att omständigheter har gjort att vi inte längre kan bo kvar, det fungerar inte för våran ekonomi. Så Gulldalen nästa.

Idag for Marielle och Gabriel hem. Det har varit jätteroligt att ha dom här, skönt med lite sällskap och någon att prata med. Vi träffas alldeles för sällan, jag och Marre. Men det blir kanske så med 10 mil i mellan oss.

Jag och Anna har suttit i telefon hela förmiddagen, först försäkringskassan, sen L Forslund, Jaana ett antal ggr, mamma och slutligen Sissi. Men men.. Nu är det gjort. Fick faktiskt svar på det jag ville veta från Försäkringskassan, och jag förstod fortfarande när vi la på. Haha..

Nu ska jag och Anna mysa en stund innan hon ska käka lunch. Adios for now!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vart i gulldalen ska ni flytta då? hur mycket kostade huset då??

2009-03-05 @ 14:23:39
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0