Natt igen

Dagen har flutit på bra. Vi var på BVC på läkarundersökning och vaccination. Det verkligen skär i mitt hjärta när jag ser och Hör, för den delen, hur Anna inte gillar att få sputor. Huvva mammas älskling. Sen tyckte läkaren att Anna skelade på vänster öga så han ska skicka en remiss till Ögon i Östersund på en kontroll. Känns lite skrämmande faktiskt, men det kanske hinner försvinna innan det är dax? Det brukar ju växa bort.. Aja, jag är glad att dom uppmärksammade det iaf. =)

Sen tog vi en sväng in på jobbet och hälsade på damerna och min chef. Jag känner med och mer att jag saknar mitt jobb. Kanske inte Jobbet nödvändigtvis, men arbetskamraterna. Inte "intrigerna" men sammanhållningen och den goda stämningen. Men tids nog så. Just nu njuter jag bara av Anna. Hela dagarna.

Vi käkade chili con carne till middag och gud så gott det blev. Åt som en häst, mätt som en gris och ville bara dega ihop i soffan. Men icke, fram med dammsugaren, insåg att påsen NATURLIGTVIS var full igen, rejsa på ICA och köpte nya och städa städa städa. Det kommer en person och ska kolla i morgon, då vill man ju absolut att det ska se snyggt ut. Vill ju inte att hela världen ska veta hur det ser ut hos den här halv lata småbarnsmamman.. :p Eller halv lat och halv lat, jag prioriterar annat framför ett fläckfritt hus och hem numer.. Konstigt va? =p

Aja, vi har kollat på Rosing och hennes läppar, Desperata Hemmafruar och Christine. Men nu kallar sängen för ikväll. Känner mig ganska trött faktiskt.

Sov så gott, på återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa ledighet då? vi lever i en jämställt samhälle! :D

2009-03-18 @ 02:47:09
Postat av: Sandra

Tack.. Jag håller tummarna men ja.. Bara att se hur det hela utvecklar sig under dagen.. Usch. vill verkligen inte ha det.. Så ja jag håller tummar och tår..

Kram

2009-03-18 @ 09:30:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0