Nej, jag har inte gått under jorden

Men ni förstår, jag och Anna har finbesök =)

Igår förmiddag kom min kusin hit med sin son, så vi har bara umgåtts med våra underbara ungar och snackat en massa skit! Det är ganska roligt hur fort barnen "anpassar" sig efter varandra. När en blir trött, blir den andra trött. När ena är hungring blir den andra oxå hungrig osv.. Ganska roligt att se.

Igår iaf så tog vi en prommenad på affären och sen tog vi det lugnt innan jag och Anna skulle iväg på babymassage klockan 15. Det var ganska så roligt, men det verkade som att de andra (3st) hade väldigt luuuugna och stilla barn. Mitt barn är inte ett sådant barn som ligger stilla. Någonsin =p Men det gick bra ändå, för att vara första gången så protesterade hon inte allt för mycket. Hon tyckte nog det var ganska mysigt, men ovant. Det ska vi göra ändring på =)

Idag har vi ingenting planerat, bara ta dagen som den kommer. Nu ska jag snabb läsa det jag missat och sen gå ner till de andra.

Adios! Tack för alla kommentarer, fortsätt gärna det det =)

Kommentarer
Postat av: Elin

kul med främmande =).. Mysigt med babymassage också! Lite roligt att det finns såna saker =) Ni har ingen tanke på babysim eller så? Kram

2009-03-03 @ 13:21:30
URL: http://aamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt och höra (läsa) att du lever :) va ju lite orolig där ett tag, sjuk som du var o allt ;)

Kul me besök och sällskap :)

Mysigt med babymassage, de hade de inte när edvin va liten. men jag var däremot på babysim.. :)

2009-03-03 @ 17:05:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det är sant.. Man kan ju åka och bada privat, så man planerar in en dag någon dag istället! nästan roligare =)

2009-03-03 @ 17:30:11
URL: http://[email protected]

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0