Och solen fortsätter att skina

Är det inte härligt? När man vaknar 6.20 (nåja härligt och härligt) och det är redan soligt ute? Nu är våren här, äntligen! Anna har sovit jättebra i natt och febern försvann med sömnen. Skönt. Idag ska vi gå ut och gå med Annas farmor, det ska bli trevligt med lite sällskap! Bra mycke roligare än att gå själv, eftersom Anna somnar när man drar ut henne i vagnen. Det är ju iof bra men.. Jaja.. Sällskap blir det idag iaf. =)

Sen ikväll så kommer ju min sambo hem, det ska bli himla skönt. Hur det än är så blir man trött av att vara ensam med allting. Men som sagt, han kommer ju hem ikväll så kanske jag kan få en sovmorgon eller två :p Får se hur länge han kan stanna kvar hemma, förhoppningsvis en hel vecka. Men vi får se.

Nu ligger Anna i sin säng och har nog vaknat tror jag, det låter som det :p Ligger och jollrar och tittar på mobilen jag hängde upp. Mammas hjärta.

Aja, ska gå och plocka upp henne nu och mysa en stund innan det är dax för lunch.

På återseende.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0