Söndag

Idag kommer Bettan hem igen =) Åh vad jag har längtat efter henne. Min vackra, underbara, snälla, halvknäppa hund.

I morse fick jag liiite sovmorgon iaf, Micke hade tydligen klivit upp vid halv 6 då skatten vaknade och dom kom upp sen vid 8. Då hade Anna somnat igen och Micke la sig han med. Sen när Anna vaknade så klev jag upp med henne och Micke fick sova mera. Vi har sedan dess busat, kokat kaffe, plockat ihop lite, plockat ur diskmaskinen och nu sitter jag här. Hör på Anna från nedervåningen att hon börjar bli trött, så jag ska ta och lägga henne i vagnen och skjutsa ut henne så hon får sova en stund. Sen ska här dammsugas.

Kommentarer
Postat av: Marielle

YEEEEY BEEEEEETTAAAAAN :D

2009-03-23 @ 08:37:38
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0