Söndag

Och ensammare än någonsin har jag känt mig idag.

Fick ringa efter min mamma vid 2 i natt, då mådde jag så illa och allmännt dåligt att jag inte ville vara ensam med Anna om jag skulle bli sjuk. Så mamma kom och jag la mig på soffan. Sov väl så där, vaknade vid 5 och gick upp med mat till Anna och sen gick jag ner och somnade om igen.

Kräktes en gång i morse vid 8 tror jag, men ingenting sedan dess. Så jag vet inte alls vad det var.. Mått allmännt illa och pyton idag med hela dagen, sovit så fort jag kunnat och bara varit inne och degat. Dessa dagar önskar man att sambon skulle vara hemma. Man orkar som egentligen inte med någon annan än sig själv sånna här dagar.

Nu ska jag ta hand om Anna innan hon ska sova, kanske skriver mera sen. Adios

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt att vara sjuk, tur du hade mamsen inärheten! Krya på dig vännen!

2009-03-01 @ 19:48:28
URL: http://aamcoff.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej!

Jag har fått bilderna! =) Det funkade!

Nu återstår bara filurandet!

Kramen

2009-03-01 @ 20:39:00
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0