Super dag.

Även fast solen inte är närvarande. Men min sambo är hemma. :)

Igår tänkte jag försöka en grej, Anna fick sova en timme ungefär mellan halv 6 och halv 7 igår kväll, så hon skulle orka vara vaken lite längre och på så vis sova liiite längre på morgonen. Trodde jag ja. Hon somnade runt 9 igår så då tänkte jag att hon kanske kunde sova till iaf 8 i morse. Men icke. 06.00 vaknade hon, som vanligt. Då tog jag henne till våran säng och vi låg och myste ända till klockan 7 innan vi klev upp och gjorde gröt. Lillan var jätte hungrig så hon åt både gröt OCH yougurt. Duktig tjej :)

Vid halv 10 var vi upp och väckte pappa och sen plockade jag undan tvätten och gick och duschade. Duschade i godan ro, och tyckte att det var lite segt med att vattnet skulle rinna bort, men tänkte inte så mycket på det. När jag duschat klart så är det översvämmning i hela jälva badrummet! Så det var att torka torka torka.. Suck! Alltid ska det vara NÅGONTING verkar det som. Blir faktiskt lite leds. Jag tror inte det här huset gillar mig helt enkelt. Men men, nu har vi varit och köpt kausticksoda (eller vad det heter) och ska försöka reda bot på problemet. Hoppas det fungerar, känns inte så kul och måsta ringa stackars Sissi hela tiden.. Aja, hoppas det fungerar. Och att det kanske bara är en massa äckligt hår som ställer till det. Av någon annledning så tappar jag VANSINNIGT mycke hår nu sedan jag SLUTADE amma. Annars har man ju hört tvärtom.. Konstigt.

P var hit en sväng, alltid lika trevligt. Men jag tror faktiskt inte att hon ska dricka kaffe. Hon blir så knepig.. :p Men hon var ju på bra humör iaf. Helt utan annledning säger hon, men jag tror att det var för att hon träffade min glaskit :p Kan man bli annat än på bra humör då?

Svärmor kommer på middag idag, så det ska bli trevligt. Kyckling och risotto med ädelost. Så gott!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå ner och mysa med min dotter och sambo.
På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo precis, så tycker jag också! Men vissa nästan missbrukar den där frasen, och jag blir irriterad på det :P

2009-03-20 @ 17:50:31
Postat av: Helena

Har oxå tappat vansinnigt mycket hår, när dom blivit runt 4-5 månader!!!

Sedan har jag fått en roligt utväxt på hela huvve, är som stubb överallt! Speciellt luggen! Jätte-snyggt= NEJ

2009-03-20 @ 21:31:44
Postat av: Åsa

Det var jättegott...


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0