Börjar jag bli gammal?

Det gick bra idag hos veterinären. Det var 2 st tumörer som dom tog bort, varav en var en knöl hon haft på ena sidan av ryggen i flera år och sen den i ett av brösten så att säga. Operationen gick bra och Bente verkade inte allt för påverkad då vi hämtade henne på eftermiddagen, men å andra sidan så var hon lite vinglig fortfarande efter narkosen :p

Vi hade ju tiden 9,30 och som ni kanske förstått av tidigare inlägg så höll inte tidschemat. Det höll verkligen inte alls. För det första så åkte vi fel. Helt jävla fel. Hamnade på en annan klinik, fel klinik naturligtvis. Dom skulle försöka förklara vägen för oss, då var klockan ca.. 9,45? Hur som helst efter MÅNGA om och men, svordommar och frågande halvdöda gubbar så hittade vi till rätt ställe. Klockan var då 10.10. Underbart, debitering och ingen operation trodde jag.

Inga problem, sitt ner och vänta så säger jag till att ni är här, säger den trevliga medelålders kvinnan i receptionen. "Tack gode gud" tänkte jag och log mitt vackraste film-stjärne leende. Och vi väntade i.. Kanske.. 10 minuter innan vi fick komma in på ett rum. Efter ett tag kom en super trevlig Hollänsk kvinna vid namn Kim och pratade, skojade, klappade Bente och undersökte henne. Hon beställde röntgen av lungorna för att se att det inte var några tumörer där. Efter att röntgen konstaterat att det till ca 95% var säkert att det inte fanns tumörer i lugorna fick vi ta beslutet om vi ville operera henne eller inte. Vi tog beslutet att det vore dumt att inte göra det.

När Bente togs till operation så åkte jag och JB ner på stan och Micke skulle bort och kolla på ett jobb utanför Sundsvall. Vi gick, gick, gick, kollade, kollade, provade (dock inte jag), funderade, tjatade, kollade, gick och gick. Jag tror jag börjar bli gammal, för jag behövde då kaffe-rast 2 ggr på 4 timmar, hade gärna tagit nån fler med. JB blev nog lite leds, men det är väl inte mitt fel att jag blir trött i fötterna och har ett onaturligt kaffesug? Eller?

Hur som helst, jag köpte 7 pack med bodys till skruttan och ett par super söta skor på H&M, 2 ringar till mig och en present till gräddhyllans snart ankommande bebis. =)

Väl hemma vid halv 7 tiden for jag och hämtade upp mina 2 tjejer hos min mamma (Anna och Bettan) och tillbaka till skruttans farmor för att äta en sen middag. Det var trevligt men visst ville jag egentligen bara hem och dö i soffan. Men det hanns ju med det med sedan jag lagt Anna. Under tiden ja la Anna fick Micke åka tillbaka till Åsa och hämta min mobil och snusdosa som jag glömde och sen kikade vi på Rent Hus och Grey's.

Nu har jag faktiskt inte någonting mera att dela med mig så jag ska läsa lite bloggar och sen sova. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hallå!

Du kan skicka bilden på min mail: jesper[email protected]

2009-05-07 @ 00:22:48
URL: http://j3sper.blogg.se/
Postat av: Sandra

vart va ni me bente då? nånstans i sundsvall?

Haha inte lätt inte.. att bli gammal menar ja =P



Allt bra annars?

kram

2009-05-07 @ 09:36:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ida

Det vart fan väldigt otäckt..

+ alla hormoner som vanligt så man stod ju nästan och grinade! Pinsamt men SANT :)

2009-05-07 @ 10:12:48
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Jesper

Det är jesper[email protected], det är ett understreck mellan jesper och rehnholm.. =)

2009-05-07 @ 14:43:24
URL: http://j3sper.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha japp =) hopplösa katt ;)



Skrev de i nå tidigare inlägg ^^



Ah va skönt. Är hon frisk och pigg nudå?

Haha okej :) förstår dig. Har väldigt lätt för att "bli vilse" själv så.. :)



Jodå, de känns faktiskt som att de börjar gå åt rätt håll nu. Helt otroligt. Jag hoppas verkligen det är på väg att bli bra nu! :)



kramen

2009-05-07 @ 15:16:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ensom har varitmedförr

HA.HA tiden var klockan 10..... ;)

2009-05-07 @ 21:15:31

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0