Flitiga Marie

Hittils idag har vi faktiskt hunnit med ganska mycket. Skruttan har sovit mycke bättre i natt, tack och lov. Hon vaknade vid 6 tiden och fick lite välling och sen somnade hon om till halv 9. Det var skönt. 

Vi myste lite allihop och sen så kokades det gröt och jag och Anna for ner på familjecentralen en stund och träffade lite människor. Det var jätteroligt och Anna lekte med massa barn. =) Vid 11 så började skruttan bli trött så vi åkte hem, hon hann somna i bilen så jag la henne direkt i vagnen och hon sover fortfarande. 

Jag har hunnit dammsuga och skura, ska snart kasta in en blöt tvätt i tummlaren och starta våra sängkläder. Funderar på att kanske ta och slänga i mig nån lunch oxå innan Anna vaknar.. Vi får se vad jag hinner :)

Aja, nu ska jag snabbläsa lite bloggar och sen ta tag i allt.. 

Puss

Kommentarer
Postat av: sofieh

sv; tack, syster. (: <3

2009-05-18 @ 13:08:52
URL: http://djungelkossan.blogg.se/
Postat av: Petra

Duktig tjej ! ;) Jag har lakrits till dig <3

2009-05-18 @ 14:54:42
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0