Förbannat!

Att det alltid ska vara någonting. Skit bil!

Aja.. Idag har vi varit ute en stund, men gick in när vi höll på att blåsa bort helt. Men lite sol på kinderna fick barnen och vi med.. Gungade en sväng och åkte lite kana. Det tyckte dom om. =)

Sen åkte vi ner till kiosken med grannen och åt glass i solen innan han skulle iväg och jobba i Stugun.

När vi kom hem så gjorde vi egentligen ingenting, barnen blev trötta och vi somnade alla 4 i soffan :p
Jag och Anna vaknade ca 1,5 timme senare och vi kutade upp till den andra grannen och gick ut med hunden, sen upp till en annan granne med posten och fick oss en kopp kaffe och lite surr.
Hon klagade av sig lite och jag med. Precis som det ska vara med andra ord =)

När vi kom tillbaka därifrån så hade G och M vaknat så vi busade lite innan middagen som bestod av stuvade mackaroner och köttbullar med ketchup.

Var nyss upp till E en sväng och hörde om allting ordnat sig till på lördag, och det hade det.. =) Så nu har vi fixat skjuts både till och från Sollefteå på lördag. Ska bli så roligt, jag bara ÄLSKAR crousingen i Sollefteå! Jag har alltid så himla roligt där! Och nu blir det "första" gången jag går ut riktigt sedan Anna föddes och jag hoppas det blir roligt.

Annars har jag alltid varit nära hemma, men inte nu. Nu kan jag inte ta mig hem innan skjutsen går (om jag inte hittar någon annan som hör hemma i Hammerbeach och ska hem innan oss dvs.. )
Nej men det ska bli himla roligt faktiskt, och att få åka med en av dom jag gillar allra mest.

Nu ska jag umgås.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det nu i helgen det är cruising i sollefteå?

Kanske skulle masa sig dit så. Jag har aldrig varit där, skäms på mig!

2009-05-28 @ 21:35:10
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad är de för fel med bilen då? Jobbigt när de krångla.



Va kul, hoppas du får riktigt skojj på lörda nudå =)

2009-05-28 @ 21:43:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jesper

CRUISINGEN I SOLLEFTEÅ KOMMER ATT BLI KUNG, FINVÄDER, ÖL, MASSA FOLK OCH EN HEL DRÖS MED BURNOUTS OCH SNYGGA BILAR!! OM DU UNDRAR VARFÖR JAG SKRIKER SÅ ÄR DET FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA UPPSPELT!!!!!

2009-05-28 @ 22:23:47
URL: http://j3sper.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, ses i solle då :)

2009-05-28 @ 22:29:06
URL: http://elakochkonstig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska försöka ^^

Bara jag får undan de mesta av plugget så kommer mkt att pressen/stressen försvinna. Iaf känns de så :)

2009-05-29 @ 14:33:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0