Gick inte riktigt som jag tänkt mig..

Skulle ju som sagt byta dammsugar påsen.. Gick väl sådär.
Eftersom jag "förlagt" den supersmarta lappen där jag printat ner vad det var för nuffrer på förpackningen med dammsugarpåsarna så tog jag en vild gissning. Eller, jag sökte långt inne i minnesbanken och fick för mig att det va blahblah86 dom hetter. Så jag köpte dom, för 99;- (!!!!) och hoppades på det bästa.

Jag har nu inset att min såkallade minnesbank inte är att lita på. Den far med osanning. Slösade 99;- åt mig. Tack. Hur som helst så var det ju naturligtvis fel sort, så nån dammsugning har det inte blivit ännu. Sambon tog bilen idag när han skulle iväg på det han skulle göra, dvs laga-soppa-åt-40-hungriga-män uppdraget.

Så nu sitter jag här, med smutsigt golv, ingen bil och sovande dotter. Vad göra nu då?

Juste, stolarna står på bordet med så jag kan inte sitta där heller.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0