God dagens solen/regnet.

Vilket ostadigt väder vi har idag.. Spöregn för att i andra sekunden blir solsken och tokvarmt. Helt galet :D

Jag städade aldrig badrummet igår kväll. Jag la mig ist. Eller jag skulle lägga mig men då vaknade skruttan och var super super ledsen. Vet inte om hon kanske drömde någonting kanske.. Men men efter en stund lugnade hon ner sig och somnade om. Så jag fick somna oxå =)

Idag har jag varit ut med min hund, grannens hund och barnvagnen. Det har gått bra, men nog är det lite knepigt :p Varit och orienterat mig runt kaoset på ICA, hittade inte allt jag sökte så jag fick åka på Prix och handla det sista + snus. Ursh vilken dålig vana. Men men, den är ca 5 kr billigare på Prix så därför handlade jag den där..
Skulle ha varit på Apoteket oxå, men dom hade lunchstängt då. När jag är påväg hem från Prix så ringer sötaste mamma Elin  och frågade om jag var hemma. Så vi tog och käkade pasta med skinksås tillsammans, det var himla mysigt. Sen gick vi en sväng med Anna och Easie, så skruttan fick sova och Easie kissa.

Vi satt på bron ett tag i solen och surrade och kollade på kort från när skruttan var nyfödd. Älskade unge vad hon vuxit om sig! Mammas stora tjej, säger "mamma" hela tiden nu  =) Måste ta och skicka efter lite mera koer känner jag. Och köpa skivor så jag kan lägga över alla bilder om det skulle hända någonting med datorn.. Gud förbjude!

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar och sen diska. Suck. Hushållssysslorna tar aldrig slut =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Bränn ut bilderna NU. bums!!

Vi hade alla våra bilder sen urminnes tider på en extern hårddisk som pajade när vi flyttade från Mjöbäck och upp. Naturligtvis trodde jag att bilderna var utbrända eftersom Anders sagt med jämna mellanrum att det måste göras. Men nej, inte en enda bild finns sen charlie var valp eller nånting. Där får man för att man inte gör det själv.

Men ALLA bilder vi nånsin tagit på magen och sen Gabriel föddes finns kvar för de var på vanliga hårddiskaen. numera ordentligt utbrända på skivor oxå!

2009-05-13 @ 10:58:13

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0