Goood morgon solen

Idag skiner solen, det är varmt och jag och skruttan håller oss inne just nu. Solen är alldeles för stark och vi har ingen bra skugga åt henne eller mig heller för den delen. Så nu är vi inne och det tycker vi är skönt. =)

Idag ska vi lämna tillbaka nycklarna till Forsgränd och hoppas att jag inte längre behöver oroa mig över städning på ett tag.. Nu har jag ju städat riktigt här hemma igen oxå så nu tänkte jag enbart njuta av Anna och den stundande sommaren =) Hålla tummarna för att Micke får det där jobbet han var på intervju om i veckan..

Nu ska jag och skruttan göra lunch, adios for now. (Kom ihåg  solskyddet!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhå, hur känns de då? Okej, hoppas ni får till de bra me parabolen då. de kan ju vara trixigt ibland =)



En lugn helg me andra ord.. ;)



Jadu, vet faktiskt inte än. Vet inte om emil är ledig i helgen eller om han ska jobba. Har faktiskt inte pratat nå riktigt om va vi ska göra. Så inga direkta planer so far. ^^



Vi pratade ju förut om att fara till övik, så vet inte om de kanske är ett alternativ. :) Annars blir vi nog bara hemma o tar de lugnt, fixar här hemma...

Kram

2009-05-01 @ 13:08:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: My Lundin

Japp! jag håller tummarna! Ha det gott vi vårsolen... Kram

2009-05-02 @ 17:13:26

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0