I brist på annat..

Sedan sist har vi egentligen inte gjort så mycket.

Jag har vikt ihop all tvätt och lagt in i garderober och byråer.
Busat med skruttan och pratat med min bror på MSN.
Skruttan har duschat och vi har även haft lite främmande.

Trodde tösen skulle bli trött nu, men icke sa nicke. Hon sitter under skrivbordet nu och skrattar lite för sig själv. What ever makes you happy darling :p

Jag hittade en sida där man kunde värdera sin blogg, (hur dom nu än kan värdera den bara baserat på bloggadressen men...) och det var en lite kul sida faktiskt. Värderade min, i brist på annat att göra, det var en liten summa iaf. :)

Nu ska jag väl inte belåna hemmet baserat på den summan som dök fram där men.. :p Som sagt, i brist på annat.

Nu ska jag kolla om tösabiten vill sova eller om hon vill gosas en stund iaf.

På återskrivande gott folk!

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag tror det. Men det finns tydligen någon fler.

2009-05-14 @ 20:14:00
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0