I'm back now.

Vilken dag. Ganska fullt upp faktiskt. Först så for jag ju med Bente bent till veterinären, sen kom grannarna över på kaffe och vi diskuterade morgondagen. När den skaran begav sig så kom E och K hit och hälsade på, det var inte igår som jag träffade dom. Och dom hade inte träffat skruttan heller så dom tyckte nog det var roligt att träffa henne.

När dom farit för att arbeta så kom min mamma och vi diskuterade morgondagen och lite allt möjligt. När hon sedan for så åkte jag och Anna upp till de andra på "stället" och hjälpte till med förberedelserna inför i morgon.

Sen hem, gav skruttan mat och efter ett tag begav vi oss till min mamma för att gå igenom hennes garderob + att jag gick igenom syrrans med. Vid halv 6 begav vi oss till svärmor för att äta grillade hamburgare och sallad där. Mums I tell you. Hennes syster kom oxå ifrån Strömsund så det var trevligt. Hon har inte träffat skruttan sedan.. I november kanske? Aja, det var roligt att träffa henne iaf, och det blir mer släktmys för skruttan i morgon då hon ska sova borta för allra första gången. Det kommer nog gå jättebra. För henne alltså. Det lär vara värre för mig..

Nästan så jag ångrar mig.. Nej men det kommer gå bra. Det måste det. Det kommer det. Punkt.

Nu har jag precis kommit tillbaka från Erika, var upp och surrade en sväng med henne och nu när jag kom hem så har min underbara sambo tänt ljus och gjort mys.

Så vi hörs i morgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad händer imorron? :)

De kommer gå bra med anna! Men skicka ett sms eller ring en sväng och kolla bara om du vill. De lugnar ett oroligt mammahjärta bra fort, att få höra orden. "Det går så bra så".. Än att man går och försöker intala sig själv de, samtidigt som en del av en oroar sig som bara den.. :)



Kram

2009-05-15 @ 22:51:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0