Jahaja..

Natten har varit över all förväntan. Skruttan har vaknat en gång och då fick hon komma till våran säng och sen har hon sovit. Ända till klockan 6. Då vaknade jag av att hon sitter upp och säger "mamamamama" och drar mig i håret. God morgon på dig med. 

Nu har hon och pappan tagit hund och barnvagn och gått ut på en promenad. Eller, en kort promenad tills dottern somnat och sen har han nog styrt kosan upp till grannen. Jag skulle städa. Skulle. 

Jag orkar inte. Jag vill inte framför allt. Men det behövs. 
Hund = sand och hundhår. Barnvagn = sand i hallen. Barn = leka på golvet.
Slutsats = Inte bra. Inte bra alls. 
Måste städa. Suck.

Solen har iaf tittat fram och jag funderar på att gå ut ist. Då slipper jag se eländet. Härligt. 

Vad gör Du idag?

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Ida

Ja, jag har pumpat de första dagen bara. Sen åt Julia på bröstet 1 gång varje dag och igår slutade hon helt och det spänner inte eller är stort..

det är enbart på höger bröst det var jobbigt, det vänstra har inte protestera alls..

Kram

2009-05-21 @ 11:54:53
URL: http://juliasmammaida.bogg.se
Postat av: My

Hej!



Jag gör det du gör... tar sats och försöker att städa huset.Barn och barnbarn kommer ju i helgen och då ska golven vara rena tänkte jag. Som tur är mulnar det på nu så då känns det inte lika illa att vara inomhus. Ha en fin helg1



Kram

2009-05-21 @ 12:14:40
Postat av: Sandra

Hej. :)

Jadu.. Ska försöka plugga och fixa nå kundbrev. Men de går segt. Är så trött och har ont i huvve.. :/



Ja hade sån tur att få komma hem till städat hus igår kväll så behöver inte ha panik i de idag. :) så skönt! :D



Men ska ändå fixa disk och tvätt! :)

Kram

2009-05-21 @ 12:39:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sofieh

heheheh! nej, för jag ville på dansen, men nu är jag hos pappa. puss

2009-05-21 @ 13:28:08
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0