Kinda' back to reallity..

Var upp till min kära granne Erika och fikade, där sitter en av mina äldsta (alltså som varit min vän längst) vänner och ser så vacker ut. Hon är hemma på "besök", hon bor och arbetar numer i Trondheim. Hur som helst så bjöds det på kaffe och chokladpudding och massa skratt. 

Gos med min underbar flicka och ännu mera skratt. Fick även en "gåva" som Erika uttryckte sig, som tack för hjälpen med Easie när Erika jobbar. Jag fick 2 snusdosor!!! Tack Erika! 

Nu sitter jag och Anna här, är oroliga och nervösa, förväntansfulla och glada. Nu vill jag bara höra någonting!! 

Aja, vi ska försöka skingra tankarna och busa lite med Skruttan.. 

Vad gör Ni idag?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0