Kväll igen då

Sedan vi kom hem har jag hunnit med en powernap i soffan medans Micke och skruttan tog vagnen ocg begav sig upp till grannen. Sen har jag och Anna lekt lite med alla hennes leksaker, startat en tvättmaskin och slängt in en i tummlaren. Vikt lite tvätt skulle jag ha gjort men jag iddes inte. Inte idag. Tar det i morgon. =)

Vi har badat och ätit välling, rengjort ögonen och tagit hand om varandra. Anna har börjat surra så mycket nu, olika ljud och ibland riktigt kollar hon en i ögonen och jollrar som bara den. Om jag ändå visste vad hon sa =)

När Erika och Johnny var hit ikväll så tyckte sig Erika höra att hon sa "hej", men jag tror inte det.. Men kanske gjorde hon det, det märks om hon säger det igen isf :p Nu har vi kollat på Wipeout och nu ska vi nog kika på filmen som går på 3an. Vad jag saknar alla kanalerna, måste få upp parabolen snart.. Helst i morgon.. Men men. Vi får väl se när det blir.

Nu poppas det popcorn i micron och jag tror nog Sprite flaskan från kylen åker fram med, är inte det en ganska bra avslutning på den här långhelgen?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah okej :) Ja fick för mig att det var den 7e.. glömde väl 2an framför ;D



Tack! =) Då vet ja de..



Lät som att ni hade en riktig myskväll igår =)

Kram

2009-05-04 @ 09:41:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: nattis

Vi ska faktiskt bo på älggårdsberget! :) Vi ska båda jobba där för Kent i sommar! :)



Kram

2009-05-04 @ 14:12:30
URL: http://foppasudden.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0