Morgon morgon kamrater..

Japp, idag klev jag och skruttan upp redan kvart i 7 (pust) lekte lite, bytte till torris och gjorde gröt och kaffe. Sen lekte vi lite till, lyssnde på musik och Anna känner på ordet "mamma".. Snart så verkar det komma ett riktigt mamma =D <3

Nu vilar skruttan förmiddag och jag har ganska nyligen varit ute med grannens hund, hon blev himla arg när jag stängde in henne i buren igen.. Men jag tror hon kommer komma över det. Hoppas jag. :p

Jag ringde iaf ett av de samtal jag skulle i morse, så den 25:e klockan 11.00 ska jag vara där.. Ingenting speciellt med det, rutin that's it. Lite små ont i ena handleden har jag.. Strange.. (Eller hur det nu stavas är så dålig att stava engelska..)

Aja, nu vaknade skruttan så vi ska klä på oss och fara till hennes mormor.

Adios for now amigos..!


Tack för Erat stöd ni trogna läsare..!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0