Nu har jag gjort det iaf.

Bytt dammsugar påsen. Yeay. + i kanten till mig. Köpte ju nya när jag var på ICA, det var inte blahblah86, utan blahblah84. Ett lätt och ärligt misstag från minnesbanken. Jag accepterar och förlåter. För den här gången.

Sen dess har jag och skruttan rivit ut ungefär alla leksakerna på golvet och lekt med dom. 
 

Byggt klossar (skruttans favorit sysselsättning numer, förutom att krypa och dra i min blomma) läst ur en av sagoböckerna som hon fått av sin morfar (jag uppskattade nog Guldlock mer än skruttan där jag läg på golvet) och diskat.

Eller, jag diskade och Anna satt i sin stol och drack vatten, kastade flaskan på golvet, jag tog upp den, den åkte ner igen and so on. =) Hon fick en stekspade att leka med som for ner lika fort den.. Men men jag fick ju diskat innan sambon kom hem iaf :p

Vid 7 tiden började skruttan bli trött, men jag tyckte det var lite väl tidigt för att sova, så jag tänkte hon kunde få duscha lite. Så hon fick sitta på golvet med alla sina badleksaker så duschade jag henne med duschen. Det var roligt det kan jag lova!! Man kunde ju dricka vattnet då.. Och hålla i duschhandtaget själv.. Blev lite blötare än planerat på mig, men när man får ett sådant underbart skratt från tösen så spelar det ingen roll. Det finns ju torra kläder. =)

Nu sover hon och NCIS går i bakrunden, kikar lite men tappar koncentrationen hela tiden..

Nu ska jag äta upp det lilla godis jag har kvar och kanske, kanske unna mig ett glas kallt vitt..


Roligt med så många som läser, men Vilka är ni? Jag vet om.. Kanske 10.. Finns några kvar. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va mysigt de lät ^^ Hoppas du får en fin kväll och att lilltjejen sover bra hela natten =)



Händer annars i helgen då?

Kram

2009-05-08 @ 21:01:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jesper

Okej, men vad har du för mailadress då? :)

2009-05-08 @ 21:07:59
URL: http://j3sper.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo samma här ungefär. Blir nog rätt lugnt o. Är inte helt pigg ännu =) O så e de tänkt att ja ska plugga en massa.. Jippie.. not



Kram

2009-05-08 @ 21:31:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

haha, jo absolut ett sådant där kort som han vill gömma då kompisarna kommer förbi ^^

2009-05-08 @ 21:56:45
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken sötnos du har (:

sv:

Jo men självklart, därför jag känner att jag ska fixa min utbildning osv och känna mig så mogen som möjligt innan jag skaffar mig en liten plutt, men som sagt så blir man så sugen på en liten bebis speciellt när jag har världens bästa kille som jag skulle kunna tänka mig ha barn med (:

ha en bra helg!

2009-05-08 @ 22:02:17

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0