Så det kan bli..

Sen jag skrivit senast så slängde jag in tvätt och sen gjorde vi lunch, eller vi värmde resterna från igår. Efter en stund så renbäddade jag sängen och sen kom min mormor och min mamma och hämtade mig och vi for till Sollefteå en sväng.
Mormor skulle köpa avmaskningsmedel till valparna, eftersom dom inte hade tillräckligt här på vårat apotek, för valparna börjar flytta nu i veckan. Den första flyttar nu i morgon redan!

Hur som helst, vi fixade det och sen gick vi på Kapphal. Mormor köpte en kofta och jag handlade lite sommarkläder till skruttan. Hon kommer bli såå fin :) Men hör och häpna, jag som varit emot rosa fick vika mig. Dels för att det bara finns rosa kläder i princip till flickor men sen oxå för att lilltösa klär väldigt bra i rosa. Mammas skatt. <3

Hur som helst, jag köpte en klänning, en T-shirt med tillhörande shorts och ett par rosa tights med spets nere vid fötterna. Mammas flicka kommer bli så fin! 

Sen gick vi på fiket bredvid och fikade god kaka och  kaffe latte. Men vanilj naturligtvis. :)
Vidare på Vero Moda återförsäljarna och sen Lindex. Hittade massor på Lindex men jag lät bli. Det får bli sen kanske.. Men nog kliade det i fingrarna :p

Efter Lindex kutade vi bort på ICA och handlade barnmat, det finns så mycke mera att välja bland där, ganska många sorter som inte finns här. Sen köpte jag ett storpack med blöjor oxå, eftersom dom var lite billigare där tror jag än vad dom är här hemma. Jag ska testa sånna där Easy Up på dagarna, eftersom hon kryper hela tiden nu så kanske dom följer kroppsrörelserna lite bättre. Men "vanliga" med tejp på natten för dom håller bättre tätt.

Så när jag kom hem så vaknade skruttan, hon har haft en heldag med pappa och hälsat på sin farfar,gammelfarmor och gammelfarfar och farbror Anders i Böle. Vi myste massor och som vi har busat. Anna tycker det är jätteroligt om man "jagar" henne när hon kryper, hon skrattar så hon nästan kiknar. Mammas skatt.

Efter en dusch och lite mera bus så har hon somnat för en halvtimme sedan ungefär.

Nu ska jag kolla om ni i bloggvärlden uppdaterat någonting och sen bara ta det lugnt. I morgon är en ny dag och då ska det nog putsas lite fönster hade jag tänkt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, en tand kan mer än gärna få ploppa upp så hon får nå lugn och ro.

Såg att du varit i Sollefteå, du måste ju säga till så jag kan bjuppa på kaffe ! :)

Kram!

2009-05-18 @ 21:18:41
URL: http://juliasmammaida.bogg.se
Postat av: Linda

Vi har oxå up&go på dagen och vanliga tejpisar på natten.

Men det är mest för att han är så jävla jobbig att byta på så han ligger aldrig still så man orkar krångla med tejpis flera ggr per dag. =/



På nätterna tycker jag iofs att det känns säkrare med tejpis, men desutom är de fan så mkt billigare.

2009-05-18 @ 21:31:11

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0