Skumma väder!

Vaknade i morse av att hunden skäller som en tok i korgen i sovrummet. Ingen sambo i sängen och ingen dotter heller. Stängd dörr, det var väl därför hon skällde. Och att grannen kom på kaffe. Klockan var då ingefär 8 på morgonen. :)

Hur som helst, Micke kom och släppte ut hunden och jag skulle försöka sova vidare. Men utan resultat så jag låg och drog mig bara en stund innan jag klev upp och fick i mig lite koffein. Härligt. 

J kom tillbaka in efter en rökpaus och leka-med-hundarna-paus och fortsatte kaffedrickandet. 

Vid 10 tiden gick jag över till grannen (som sov) och kokade kaffe åt henne. Eftersom hon fortfarande låg i sängen och myste. I sin ensamhet. Tyckte det var nog nu och att hon skulle kliva upp. Hon tyckte lyckligtvis lika hon :p

Vi gick iaf på en promenad tillsammans, sov vi varit påväg med i flera dagar, och när vi gick sken solen och det var stekande hett. När vi vänder så kommer regnet. Med besked. Det var tur vi hade med oss jackorna, på utifall att lixom, och att jag hade regnskyddet till barnvagnen med. Regnet öste ner i kanske.. 5-10 minuter och sen kom solen. Precis som på teknad film. Ni vet, då det går superfort. Hur som helst så kom vi hem halv blöta och jag hann  bra precis sätta på perkulatorn innan Annas morfar och hans bror kom. Skruttan blev lite blyg i början men sen skrattade hon som vanligt när morfar är i närheten. 

Nu har vi precis kommit hem från Annas mormor och hon har precis slagit igen sina blå i vagnen på bron. Nu skiner ju solen igen och jag har dörren öppen. Ska nog ta min kaffekopp och sätta mig på bron och njuta av försommaren tills hon vaknar. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Tirova

Asså seriöst, din lilla bebis annis är så jäkla söt på headern! :p

2009-05-23 @ 15:28:32
URL: http://tirova.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0