Still NOTHING!

Jag har fortfarande inte hört ett ljud. Hur fan ska jag kunna sova?!
Aja.. Måste ju, dels för att jag är väldigt trött och sen för att jag måste ju orka upp i morgon med..
Lilla Elin.. Hoppas iaf att det går bra och att jag får höra någonting i morgon.. Annars mina vänner, DÅ blir jag riktigt orolig. Men det kommer nog gå bra och jag väntar med spänning på ett meddelande där det står att det blev en han eller hon och att alla mår bra.

Nu ska jag borsta tänderna och sen försöka mig på att sova.

Sov så gott Ni med, natti natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet.. Du har varit tålmodigheten själv!! =) du är så duktig! :)



I know! Men de kommer vara värt väntan...

Tror jag?!



Hoppas du får lite sömn nu och att du hör från vännen din imorron. Förstår du blir orolig..

Kramen

2009-05-19 @ 23:41:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Honungspojkens mamma

Vilken söt liten Anna du har.

Och tack för dina kramar i min blogg, de behövs...

2009-05-20 @ 02:31:14
URL: http://honungspojken.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0