Tidig kväll

Igår kväll så käkade vi soppa. Den var jättejättegod! Mitt i all soppätning så glömde jag att jag skulle ringa Kickan, hoppas du förlåter mig. Tittade på Desperate Housewifes oxå, undra om Edie kommer klara sig? Det såg kanske inte så lovande ut..  Aja, det visar sig på tisdag.

Hur som helst så vaknade skruttan till vid 10 tiden och var jätteledsen. Så jag la mig i våran säng med henne så hon skulle somna om och känna sig trygg. Naturligtvis så somnade jag med, under täcket med kläderna på.. :p Vaknade senare någon gång och kröp ner riktigt..

Vaknade nu i morse av "mamam mamam" :D Mammas fina flicka. Jag blir så stolt, även om jag inte riktigt tror att hon vet vad det är hon säger.. Det spelar ingen roll :D

Vi kokade gröt i morse och kaffe, käkade lite och jag gick ut i snålblåsten med hunden en sväng. Huvva, när ska det bli riktigt varmt? Nu vill jag ha sommar..

Aja, nu ska jag diska och när skruttan vaknat så ska jag dammsuga. Suck.
Inget ont som inte har nått gott med sig sägs det..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gabbe säger oxå mamam hela tiden, oxå försöker han säga tack haha =D

2009-05-13 @ 16:08:34
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0