Underbar dag faktiskt.

Idag har jag otroligt nog hunnit med massor. Egentligen hade jag velat ligga inne hela dagen och dega i soffan, men icke. Städade ute på Forsgränd, det som göms i snö kommer fram i tö heter det ju så vackert, och det stämmer i fler fall än mina bilnycklar. Sen hade jag nog varit lite slarvig, men nu är det fint där med.

      


Sen for vi till svärmor och fikade lite, kaffe och glass ute på hennes altan. Hem, busade lite med Anna, hälsade på grannen och kollade på Jeff Dunham - sparks of insanity = så fruktansvärt ROLIGT. Anna somnade på madrassen på golvet där brorsan och Elin sover nu och Micke i soffan. När Anna vaknade så for vi tillbaka till svärmor och käkade middag. Grillat med klyftpotatis och svampsås, haloumi ost och sallad. Jättegott! Efterrätt blev jordgubbar med grädde och socker med kaffe eller saft till. Mumma!




När vi kom hem så gick vi upp till grannen en sväng och sen badade jag Anna och tog på pyamas. Men ingen "riktigt" pyamas för hon svettas så lätt och det är ganska varmt i sovrummet även fast vi inte har elementet på. Hur som helst så fick hon en långärmad body att sova i och hon somnade för en halv timme sedan.

Nyss har vi haft främmande av Niklas från öset, och vi kikade på AFV men nu är det bara jag och sambon hemma så vi ska ta och mysa lite i soffan innan vi ska lägga oss. I morgon ska vi åka in till min pappa och Micke och brorsan till Nälden och parta =) Jag och Anna vi ska bara umgås med pappa/morfar och moster Sofie såklart. Kommer bli mysigt. Ska nog försöka träffa kusin Marielle och lilla Gabriel med =)

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag myser ner mig med min sambo i soffan.

Adios!

Kommentarer
Postat av: systerrrrrr

ska du inte mysa med mig då? ;ooooooooo

2009-05-01 @ 22:17:03
URL: http://djungelkossan.blogg.se/
Postat av: syster

haha, ja nuså. :)

2009-05-01 @ 22:27:45
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0