Vackrare än en sommarmorgon..

Eller någonting i den stilen iaf. Vill jag tro. Men jag är ju inte dummare än att jag inser att fullt så vacker kommer jag aldrig att bli, så jag nöjer mig med det jag ser i spegeln.

Hur som helst så hade min kära vän slingat sitt hår och det ville jag oxå göra. Den där som är kombinerad, med först heltäckande färgning och sen slingning som är anpassat till det. Gick inte att finna. ICA hade inte, dom hade kanske 3 färger och 2 slingningar. Inte vad jag var ute efter med andra ord.

Innan vi for på ICA så hämtade jag Annas faster på dagis och hon var oxå med på ICA. Vidare på apoteket för att beställa vällingpullvret till Anna, som kommer senast fredag. Tur man inte var utan :)

Sen åkte vi på PRIX och handlade hårfärg där. Fann inte det jag var ute efter, naturligtvis, men jag hittade en färg iaf så får jag väl ta slingrna när P kommer hem från sitt aventyr i Sthlm =D

Hur som helst så käkade vi mat när vi kommit hem från vårat lilla äventyr i Hammarstrand city, sen tog vi och lekte lite, Anna, Erika och jag. Spelade massa barnvisor på Youtube och sjöng och dansade till bla "huvud axlar knä och tå", "imse vimse spindel", "lille katt" osv.. Det var trevligt..

   
Anna och Erika lekte lite tillsammans med alla Annas leksaker :)


Sen kom Erika (grannen) hit och hjälpte mig färga håret och lillErika hjälpte mig sen när jag skulle skölja ur färgen, hon fick hålla i efterbehandlingen och då blev hon glad att hon fick hjälpa till =)

Nu ska jag mysa med skruttan innan det är dax för henne att sova. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Får se om jag fattat detta rätt nu....du har alltså färgat håret men lägger in 3 bilder i bloggen och inte en enda är på dig?! =)

2009-05-13 @ 19:34:27
Postat av: Sandra

Tack så mkt. De värmde!! :)

Nej de har varit jättetufft. Skönt ändå att de är klart nu.

Fast imorgon måste jag plugga hela dagen i princip.

En heldag me min lilla älskling blir inte förrän lördag.. Längtar så! ^^



Tack så jättemkt iaf för berömmet!! De värmde , som sagt.

kram

2009-05-13 @ 19:46:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0