Väldigt trevligt!

Vi har haft en riktig mys eftermiddag idag.
Skruttan och Micke rev ut alla leksaker i hela det stora (haha ca.. 15 kvm?) vardagsrummet och satt och lekte, tog lite bilder som jag lägger ut någon annan dag. Hur som helst så har jag upptäckt att skruttan tycker det är jätteroligt att mamma eller pappa kryper omkring på golvet, så hon får "jaga" efter.. Så det gjorde vi, pappa Micke stod mest och såg brydd ut faktiskt.. :p Sen har vi busat, lekt och bara myst. Det är väldigt skönt att få ha en "vanlig" familjesituation.

Att få vara som "alla andra".

Hur som helst, skruttan började bli trött vid 20 tiden, så vi tog av kläderna och tog på en torris, tvättade ögonen och gjorde oss klara för natten. Precis när vi skulle koka vällingen så kommer det en röd citroën (stavning?) hit till oss och in kliver självaste Kristina Elf. Annas mellan-namn =D Så då kunde hon ju inte sova heller, det gick ju inte. Så hon satt i pappas knä en stund och kikade på Kickan, när Kickan kollade tillbaka blev hon blyg och gömde sig hos pappa. *mammas sötnos* Tillslut fick hon nog och ville ha välling, men inte kunde hon somna ändå inte. Jättetrött men det var alldeles för spännande för att sova. Inte blev det lättare för att grannen Erika kom efter en stund, då blev det bara mer spännande!

Tillslut somnade skruttan iaf, strax innan Ballar av stål. Blev lite sent, men det är ju inte alltid fröken Elf kommer inte!

Nu ska jag låsa ytterdörren, borsta tissingarna och sen krypa ner med min sambo. Natti natt!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0