A fever.

Lillongen har feber fortfarande. Förbaskade kindtand som inte kunde vänta iaf några dagar till. Eftersom vi hittills under tiden på dagis, inte hunnit med en hel vecka. Är det inte typiskt?

Blir inge dagis i morgon heller och fredag är hon ju ledig iaf. Till veckan blir det enbart onsdag och torsdag dagis, då vi ska in till Östersund på tisdag och TA BORT MITT GIPS!! =D Känns så himla skönt!

Hur som helst, idag fick jag nog. Jag fick nog på de grådassiga hårstråna (joo det är SANT!) i utväxsten så jag ringde min mamma och övertalade henne att det var dax för hårrfärgning.

Sagt och gjort vi möttes upp på byn, handlade en färg som såg bra ut och for hem till Gulldalen och färgade hår.
Det blev rött. Mer rött än jag har väntat mig, men det blev bra iaf.


Så, ni ser, det är bara en del av allt som kan förändras i ett nafs..

Kommentarer
Postat av: Sandra

oo ny frissa :) spännande. :) hoppas man stöter på dig då så man får se den nya färgen :)



Hur går det med lilla tösa då? stackarn, vad drygt.

kram

2009-11-05 @ 09:41:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0