Alldeles strax..

Ska jag gå och sova.. Mannen och dottern sover redan, Anna var himla bökig ikväll att få att sova.. Kan det vara för att hon varit på dagis månne? Jaja, det får ju ta den tid det tar på kvällen..

Man kan ju ändå ingenting göra =D

Idag gjorde jag ju I-N-G-E-N-T-I-N-G av det jag skulle. Jo, tvättade bilen. Skulle gå in till min morbror med familj och kika på den nyaste familjemedlemmen, Cecilia, men eftersom både jag och Anna är lite snoriga så gjorde vi inte det. Vore ju inte så kul och lilltösa skulle bli förkyld när hon är så färsk :p

Hur som helst så drack vi lite kaffe hos min mormor och morfar innan vi for hemåt och gjorde en tidig middag. Både jag och Anna var dö hungriga så vi kunde bara inte vänta, haha..

Sen lekte vi en stund med gunghästen, klossarna och läste Nicke Nyfiken 300 ggr innan vi tog och vilade oss lite i soffan framför That 70's show. Vilade ja.. Vi somnade båda två och vaknade halv 6! Kära nån! Hela eftermiddagen hade försvunnit!

Vi lekte en stund till, sen gick vi upp till Annas morfar och röjde lite innan vi gick hem igen.. Anna skulle promt GÅ hela vägen upp, för de som vet hur vi bor och vart min pappa bor så är det en ganska brant backe. Men lillkavat klarade det galant.. Värre var det när hon tyckte att hon skulle gå NER oxå när vi skulle gå hem. Gick lite väl fort så jag hann haffa henne innan hon stöp. Kunde ha gjort ont på den lilla snuviga näsan det.. :p

I morgon förmiddag åker vi in till Östersund, jag ska äntligen få bli kvitt mitt gips och vi ska spana efter lite julklappar. Kommer nog bli en rolig dag. Träffa Annas morbror ska vi göra och lämna igen några nycklar till min pappas gamla lägenhet.

Oj, detta blev långt. Nu ska jag gå ut med hunden en sista gång, släcka ner och borsta tänderna.

Det är ju en dag i morgon med.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man behöver såna dagar också ;)



Hoppas de går bra i stan idag nudå! :)

Skönt att få bli av med gipset :)

2009-11-10 @ 09:57:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0