Fredag 30/10

Dagen började med att jag lämnade Anna på dagis klockan 9. Det gick, som vanligt, superbra. Hon tycker det är så himla roligt på dagis och hon tycker så mycket om alla fröknarna.

Åkte hem och tänkte göra en massa nytta. Det slutade med att jag tittade på klockan och "väntade" på att de kanske skulle ringa från dagis. Men icke. Jag tittade på Våra Bästa År, hem till gården och en massa annat skit. Var upp till far och drack kaffe och smidde middagsplaner.

Klockan 14 hämtade jag skruttan och det hade gått super bra vid läggningen. Hon hade knappt hunnit ut med vagnen innan hon sov =D

Vi käkade middag tillsammans med min pappa, hans flickvän och min syster. Sen spelade vi lite poker med några grannar och drack gott rött vin. Jisses, betyder detta att jag verkligen börjar bli vuxen? Jag som aldrig tyckt om rött vin förut..


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0