Som en omvriden kniv..

Hittils har det gått superbra att lämna Anna på dagis, men igår och idag så har det INTE gjort det. Allt är frid och fröjd tills jag tar på mig mina skor och hon inser att jag ska åka och hon ska stanna kvar. Då gråter hon så det skär i hjärtat! Som om någon vrider om en kniv i mitt mamma-hjärta..

Jag kan inte annat än undra om hon skall testa mig? Kommer det snart släppa? Kommer jag klara av att lämna mitt gråtande barn i morgon med?!

Huvva..

Annars då? Njae.. Inte så mycket faktiskt.. Vi lullar på vi och tiden rinner iväg.

På torsdag em/kväll  åker M in till Annas faster i Östersund och på fredag morgon klockan 09.00 börjar han jobba på Copperhill i Åre. Yeay. Blir nog spännande för honom, vara med och "starta" upp.

Men värre blir det för oss, mig och Anna. Eftersom inte M fått nått schema ännu så vet vi inte när han kommer hem igen.. Men, förhoppningsvis är han hemma över jul iaf.. Annars blir jag arg, faktiskt.. =)

Jaja, nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa bloggar.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Linda Amcoff

Fy! Jag vet hur det känns, lilla mammahjärtata går i miljoner bitar och man känner sig som världens sämsta mamma! Att man borde ha piskrapp som straff för att man lämnar sitt stackars gråtande barn på dagis! Men det går över! jag lovar att när du är utom synhåll sitter hon redan glatt och leker nånstans. Och det kommer inte vara för evigt det här gråtande vid lämningen, jag lovar!

2009-11-18 @ 11:44:42
Postat av: sanna

tur man läser så mkan får veta något. för jag antar att de är jag som är faster i östersund?:P

2009-11-18 @ 14:27:15

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0