The snow is falling..

Ja, jag tycker faktiskt det är lite mysigt.
Även om idyllen vore snäppet romantiskare om jag bara kunde hitta tändaren.
Jag har säkert lagt den på ett superbra ställer. Säker så jag ska hitta den när jag behöver den.

Hur som helst, Anna har en orolig sömn just nu. Vaknar av och till, gråter de största krokodiltårarna i världshistorien, och somnar om när jag tar upp henne.

Bokstavligt talat. Typ halvvägs upp ur spjälsängen så sover hon igen. Konstigt.

M fick fara till El Stockholmo med en bil idag. Så solokvistar är vi oxå. En försmak på vad som komma skall.. Men det klarar vi. Nu gäller det bara att uppmana mig själv att diska klart det jag inte pallade med efter middagen. Dvs det mesta. Suck. Det är inte så lätt att diska med en ½ hand. But I'll do my best! =D

Nu sneglar jag på Criminal Minds, Anna som sover i soffan och hunden som nyss hoppade upp vid skruttans fötter. Ibland bara inser man hur bra man faktiskt har det.

Jag har en alldeles underbarbar sambo, även om han är virrigare än de flesta. Men det är ju ganska gulligt. :p
Jag har världens vackraste lilla flicka. Nästan alltid glad och snäll. Nyfiken och busig.
Jag har ett bra hem (om än trångt för närvarande) och egentligen allt jag behöver.
Jag har en hund som är snällare än tomten (ursäkta om någon tar illa vid sig) och lyssnar nästan jämt. Och hårar. Men Bettan är underbar. <3


Jag har det bra, och jag ska bara bli lite bättre på att ta till vara på det. =D

Kommentarer
Postat av: Å

kramar till er alla tre...

2009-11-06 @ 02:54:28
Postat av: Mamsen

Tänkvärda ord min kloka dotter =)

Ja man ska nog bli ännu bättre på att bara vara nöjd med detta underbara liv vi ändå har..Jamenar, vi har mat & tak över huvudet, många runt om kring som ger en styrka & mycket kärlek.

Vi har mer matriella ting än vad vi behöver..så varför klagar vi?? Nä nu slutar vi upp med att tråna efter det vi inte har & är nöjda med det vi har!!

Tummen upp för dina slutord gumman =D <3<3<3

2009-11-06 @ 10:18:27
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Sandra

Kloka ord vännen! :) Man vet aldrig när saker och ting försvinner. Man ska värdesätta det man har som om varje dag vore den sista.



Kram

2009-11-06 @ 13:14:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0