Tidiga morgon..

Anna brukar alltid vakna vid 8 på morgonen..
Men inte idag inte.. Neeeeej, 07.10 var det morgon. Suck.

Jag hade iofs ställt klockan på 07.30, men 20 minuter tidigare är tiiiiidigt!

Jaja, har ju hunnit med att väcka min bror, koka gröt till Anna och fått i mig iaf 3 koppar kaffe. Det är inte illa.

Snart ska jag ta och dra kammen genom huvudet och borsta min tänder så ska vi iväg på dagis..

En lite konstig sak är att Anna VÄGRAR borsta tänderna i överkäken. De 5 hon har nere får jag borsta hur mycket jag vill, men inte de 5 hon har uppe.. Väldigt konstigt.

Aja, ska ta och göra mig klar. Eftersom jag tappade huvudet igår så stoppade jag aldrig i motor och kupé värmaren så jag får skrapa rutan idag. Kul. Underbart.

Puss och på återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Om hon får borsta dina tänder då? Kanske låter hon dig borsta hennes då..ler

2009-11-26 @ 08:40:50
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Denise

Javisst är det roligt, verkligen upp-piggande! :S

2009-11-26 @ 09:53:02
Postat av: Linda Amcoff

Här gör vi som Jannice sa. Han borstar mina och jag borstar hans

2009-11-26 @ 12:46:34
Postat av: Kjell

Det är inte så att det kanske är mer tänder på gång, så det är därför du inte får borsta?

2009-11-27 @ 00:20:29

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0