1-0 till mig.

Varje dag med detta gips är en kamp.
Borsta tänderna med vänster, klä på sig jeans. (gudarna vet att det kan vara kärvigt nog ändå)
Byta blöja på en unge som VÄGRAR vara stilla ens i 2 sekunder..

Ja, varje dag med gips är en smärre kamp om överlevnad. Dramatiskt? Naturligtvis!

Men!

Att ha två fungerande armar, 2 händer och 10 fingrar är en självklarhet för de flesta. Såklart även så för mig. Tills för 9 dagar sedan. Nu KAN jag inte använda höger hand som förut.

Men det är okej, för jag vet att tids nog kommer jag kunna det igen. Så man lider igenom I-lands problemet, det finns ju de som har det värre.

Idag så tog jag mig förbi ett hinder. Jag la Anna i sängen sedan hon somnat sött i min famn. Dert gick bra. Jag har inte velat prova förut, dels för att jag fortfarande haft ont tills typ.. Igår, men oxå för jag varit rädd att jag skulle tappa henne. Men, det gick bra! :)

Nu ska jag plocka lite leksaker och sen njuta av mitt kaffe i lugn oxh ro.

Puss

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Jag tycker att du är väldans duktig Marie :)

2009-10-01 @ 13:00:25
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker du gör de så himla bra. De ska du veta!!!

Du är skitduktig!!



kram

2009-10-01 @ 14:03:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Å

Efter det här kan du nog söka till Robinson...

2009-10-02 @ 16:22:41

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0