Okej då..

Efter ett krav från min fantastiska vän Niclas är det väl bara att blogga då.

Men jag har inga djupa tankar att dela med mig av. Det enda jag har att skriva om är Skruttan.
Det är inte så intressant för större delen av befolkningen. Men för mig =)

Hon springer omkring här hemma och lever rövare, plockar i blommorna, klättrar på spisen, springer i soffan, plockar i sopskåpet (äckligt), river och sliter i allt. Söt är hon oxå. Försöker  hålla ett vettigt samtal med grannpojken, "dada baba betta betta ooh ohh titta titta". Varav C tittar på henne och säger "Va?".

Haha.

Ni ser, vem, förutom jag och pojkens mamma, tyckte det var bedåååååååååårande?!

Nej, så mycke intressant händer inte i en sjukskriven småbarnsmammas liv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker de är intressant iaf :) för det är ju det som är ditt liv. din vardag.. :)



Och det är väl klart man vill höra om ditt hjärtas skatt :)



Haha om inte annat så må min blogg vara astråkig att läsa ^^ jag skriver ju inte om nå annat tycker jag..



haha.. kanske därför du blivit så tyst?! och inte pga gipset.. ;D



Ha de gott vännen.

2009-10-10 @ 14:36:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Niclas

Tack så mycket! Nu är det bara att fortsätta i den stilen! :-)

2009-10-10 @ 15:39:29
URL: http://nickeshake.blogg.se/
Postat av: nattis

Allting som rör dig och Annas liv är spännande! Fortsätt skriva som förut! Vi älskar det! :)

2009-10-10 @ 21:09:39
URL: http://turikarlek.wordpress.com
Postat av: Kjell

Egentligen händer det rätt mycket, bara man är inställd på det och kan se alla små grejer runtom en;)

2009-10-11 @ 00:42:23
Postat av: Mamsen

Hahaha,helt klart ska du fortsätta blogga om just de du bloggar om ju..Det är ju de som är ditt goa liv just nu ;)

Kramkram på er

2009-10-12 @ 17:07:28
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Farmor

Inte intressant.... Det var det dummaste jag har hört...



Idag närvi kom till dagisdrog lille C igång som vanligt över att Erika ha de kommit.Det är ungefär som att drottningen skulle ha dykt upp. Idag uppmärksammade han även att jag var där.

-Ika, mamma..

Sedan när jag höll på ta på mej skorna kom han knogande med en låda bilar som han tyckte att Erika skulle få och så slängde han en lite lurig blick på mej och sa:

Mamma,mickes..Och så skrattade han.

Klyftig gosse!


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0