Update in order?

Jaa.. Febern då. Verkar inte riktigt vilja släppa taget. Ganska skönt (på ett egoistiskt sätt alltså) för då måste ju Anna vara hemma från dagis.. Och då behöver inte hon bli så gruvligt stor. Huvva..

Igår var jag alltså på ännu en röntgen. Bzz bzz bzz, 4 plåtar, Jaha, då har vi vad vi behöver så hör läkaren av sig om det behövs. Jaha?! That's it? Åkte jag alltså 10 jävla mil för DET?!

Nödvändigt.. Aja..

Vi var och firade JB på födelsedagen igår och käkade lite tårta, glass och bär och en massa kakor. =) Gööööööött.

Bara Anna vaknat nu ska vi käka lunch och sen fara upp till Gevåg och fira min morbrors fru som oxå fyllde år igår.. Kul för Anna att få leka lite med mina kusiner =)

Ikväll ska lillfaster Erika sova hos oss, hon ville så gärna göra det. Så dagen idag blir fullt upp =D

Nej, nu orkar jag inte mer, adios kamrater..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, ni har verkligen fullt upp hela tiden ni =) Nått på g jämt. :)



Hoppas de bara är goda nyheter med armen. Förstår de kändes lite onödigt att åka in bara för det.



Hoppas ni får kul idag :)

Kram

2009-10-23 @ 13:45:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0