Vi överlevde..!

Japp, det gjorde vi!

Kanske ska börja från början, dvs besöket i Öset igår.

Fick ta av mig gipset, VILKEN KÄNSLA!! Tvättade händerna, nästan som.. Det var en NJUTNING iaf :p Sen var det att ta hissen ner till röntgen och sen tillbaka till ortopeden. För att vänta. I en lååååång timme. Fick träffa läkaren, eller en överläkare t.o.m, och han gjorde bedömningen att det INTE var en spricka i båtbenet. Nehe?! Hur som helst, han såg ingenting på röntgenbilderna.

Han trodde att jag kanske hade en REJÄL sträckning på ledbanden, så jag får fortsätta ha gips. Ett "vanligt" gips, i 4 veckor till ist för 9 veckor till. SKÖNT!

Så den 10/11 ska jag tillbaka igen, avgipsning på ortopeden och sen till sjukgymnasten och få ett träningsprogram. 4 veckor senare ska jag tillbaka IGEN och röntga innan jag blir "friskskriven".

Så, det blir alltså, med största sannolikhet, inge mera jobb för mig under 2009. Kul.

Hur som helst, jag kan böja på armen, vilken FRIHET det innebär! Helt galet!


Idag har vi varit på dagis. Det gick jättebra, Anna lekte med barnen och tyckte det var himla kul! Fotograferingen gick väl sådär.. När Anna var still och glad var ingen annan det, och när de andra barnen var goa och glada och stilla, då ville inte Anna vara med nå mera :p

Men ett kort på bara henne fick vi iaf.. Alltid någonting :)

Nu ska jag stöka undan lunchen och sen får vi se vad som händer.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha sedär :) nej de har du itne berättat om ;) sånt får du berätta mera om ;) haha. så jag inte känner mig så gammal o gaggig ;) haha..



Ja de är väl så. Man måste väl bara ta och tillåta sig och ta till sig faktumet att man är trött.

å då är de ju faktiskt bättre att lägga sig. För barna tycks sprätta upp tidigt iaf ;) Oavsett hur pigg en annnan är :)



Vad skönt att du fick så goda nyheter iaf i stan :) Lättnad med att inte behöva gå lika länge med gips :)



Och skönt att första dagen på dagiset gått bra :) Förstod man ju :)



Kram

2009-10-14 @ 12:15:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Niclas

Halloween är på lördagen den 31 Oktober i år. :-)

2009-10-15 @ 21:03:11
URL: http://nickeshake.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0