Ett år och en dag..

Är det sedan min skatt anlände.
Sedan hon såg på mig med sina stora blåa ögon.
Ett år sedan hon skrek mitt hjärta i tusen bitar. Hur skulle man göra?
Hur skulle man göra? Klarar jag det här?

Men, det har hitills gått bra.. Gladare unge har jag inte kunnat önska mig. Älskade lilla unge.

Dagen igår var alldeles perfekt! Massor med tårta, mindre mat än mamman önskat, men men.. :)

Massor med presenter naturligtvis =D

  • En mugg och en stor mysig handduk av Annas gammel-gammel farmor.
  • 4 par strumpor, ett par rosa vinter handskar, DVDfilm med Gummibjörnarna och en mörklila vinteroverall av gammelmormor och gammelmorfar.
  • Långkalsonger och ett par jeans av morfar, Josefin och morbror Robin.
  • En bil leksak (ratt, knappar och lever om som satan) av Niclas och Nathalie.
  • Bakformar och en kavel av Mikaela.
  • Grytvante, förrkläde och kockhatt av Casper, Jaana och Mattias.
  • En superrolig boll av Magnus.
  • En body, ett träpussel och en trägubbe av farmor och fastrarna.
  • En mössa och tillhörande vantar, en Nicke Nyfiken bok och ett halsband med månadsstenen av Fredrik, Linda, Felicia och Marcus. (och bebisen i magen)
  • En gunghäst av Erika och Johnny.
  • En hink med massa sandleksaker från Emil, Elin och Edvin.
  • En klänning, en Elsa Beskov tallrik och strumpbyxor med halkpluttar under av moror, Martin och moster Sofie.
  • En stor mjuk docka av Lotta.
  • Ett par Didickson vinterhandskar, en klänning, en hink med klossar i olika former som man kan lägga i hålen på locket och en plastbil som man kan åka på av mamma och pappa.

Jag har säkert glömt någon/någonting men må så vara.. =)


Nu har jag snart slitit ut min vänstra arm, så detta får räcka för denna gång.

Puss och god natt.

Kommentarer
Postat av: Magda





Blev aldrig någon anmälan, det tog några veckor tills vi fick veta vem som tagit den och då känndes det för sent.

Men men, tråkigt att folk inte lärt sig att bete sig som folk!



Ja, dom telefonerna är riktigt bra tycker jag med:)

2009-09-28 @ 08:57:24
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som en lyckad dag :) och som att ni nu har en rätt välfylld lägenhet med grejjer ;) Men mkt bra att ha grejjer, overoll osv. :)



Skönt nu när vintern är i antågande. :)



Kram!

2009-09-28 @ 09:16:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Bil? Modell röd Lightning McQueen eller liknande? En sån fick Gabriel av Elin och Matti i julklap och den är HÖGLJUDD men han älskar den!!

2009-09-28 @ 14:38:12
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har en liten sak till både dig och Anna :)!

2009-09-28 @ 18:21:02
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0