Hemm hemm hemmma....

Japp, nu är jag på "välkänd mark" igen.

Igår gick vi på stan lite, eftersom jag inte hade haft huvudet med mig alls så fick jag köpa en ny jacka till Anna. Tur hon fick låna en så länge av Gabbe. Hur som helst så köpte jag en ny jacka till henne, en mössa att ha till de kallare tiderna som komma skall och lite annat smått och gott =)

Var på barnenshus med pappas tjej Josefin och inhandlade en födelsedagspresent till Skruttan.. Hon kommer nog att gilla den. Och ramla av den med för den delen.. Haha..

Idag har vi varit på affären och handlat lite, men Skruttan blev kidnappad av sin farmor till lekparken så jag fick handla själv.. Sen följde vi med farmor och lillfaster på skoaffären där hon skulle köpa ett par nya stövlar. Röda med vita prickar på, supergulliga!

Nu väntar vi på finfrämmene från Nattis och Niclas.. Ska bli himla trevligt.. =)

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt!! :D känns så otroligt bra att de gick så bra på provet.. Har nog inte riktigt sjunkit in ännu.. =)

Men är så glad!!! =)



kramen

2009-09-05 @ 12:09:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

åhh.. tack.. ^^ känner inte riktigt så själv dock :) men de är väl inte ovanligt vid denna tidpunkten kanske=)

2009-09-06 @ 15:41:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Lajjsa

Ja, det är det.. :) Men det är ju jobbigt när man måste vara så långt ifrån, fast det behöver jag ju inte tala om för dej! :P :) :*

2009-09-07 @ 10:57:40
URL: http://myrsky.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0