Nemen HEJ!

Det var ett tag sedan nu.

I helgen var jag ut med grannarna och det var så himla roligt! Sofia sminkade mig så otroligt fint, finns inte på kartan att det skulle bli lika snyggt om jag försökte. Så, för att bespara mig den besvikelsen så kletade jag enbart mascara när jag åkte på jobbet i söndags och idag. Så det så.

Hur som helst, vi hyrde och tittade på Yes Man igår, himla bra film faktiskt, varför har ingen berättat det tidigare? Aja, det var jätterolig iaf. =)

Idag började jag jobba 7,30 och jobbade ääääända till klockan 13. Hujeda mig vilken dag :p
Nej då, det gick superbra, jobbade med så bra människor så =)

I morgon är jag ledig, halv 4 ska jag och Anna till BVC för läkarkontroll och vaccination. Spännande. Vi har faktiskt inte varit på BVC sedan i maj (!!) men jag har samtidigt inte tyckt att det varit nödvändigt när Skruttan vuxit som ogräs. =) Men i morgon är det alltså dax.

Ja, annars hade jag inte så mycket att förtälja faktiskt.

Anna säger "Bettan" nu, fast mer "Bett" och pekar på hunden. Gosunge.

Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0