Super!

Igår hade jag en super mysig eftermiddag och kväll.

Vid 1 tiden åkte vi in till Östersund och klockan 15 gick vi på bio!
Vi såg "Flickan som lekte med elden" och den var super bra! Så nu ska jag bara vänta tills tredje filmen i Millenium-triologin kommer ut så ska jag se den med. Super bra filmer! Har dock inte läst böckerna, men jag SKA. :)

Sen gick vi och åt, ut på Rusta och sen avslutade vi i Torvalla på kaffe innan vi åkte hemåt. Så ovant och konstigt det kändes att köra bil när det var mörkt. Riktigt mörkt. Men det gick bra, grannen somnade och vaknade till liv i Stugun och M satt bredvid och skrattade åt mig när jag sjöng med till musiken. Ganska tyst dock, ville ju inte se till att Magnus hoppade ut i farten.. :p

I förmiddags åkte jag och hämtade Anna som sovit hos farmor inatt. Ursh så konstigt det kändes att vakna och inte ha henne hemma.. Vi lekte lite i lekparken innan vi åkte vidare till Åkervägen och åt lunch och lekte lite till. Nu ligger hon och vilar och jag ska strax iväg på jobbet.

Suck, trist att jobba kort kväll på en helg.. Men men.. Det är ju bara 4 timmar, så det går nog fort.. =)

Nu ska jag göra mig i ordning, puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken mysig kväll ni verkar ha haft det :) skönt att få komma ut lite och rå om varann :)



Hoppas de går bra att jobba ikväll.

Kram

2009-09-19 @ 20:22:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mkt..

De värmde :) Blev närmast rörd här :)



Kram!! :)

2009-09-19 @ 22:05:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Spec eftersom jag egentligen inte är nått big fan av bilder på mig själv :)

så de va roligt att höra att hela inlägget blev bra. text och bild :)

2009-09-19 @ 22:40:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0