Tack!

Tack för alla superbra tips. Jag släckte lampan när vi la oss, hon sov vackert vidare till 4 då hon fick komma till vår säng och somnade om direkt..

Så, det blir en lampa med endast 15W tills vidare, tills jag kommer iväg och då ska jag testa att köpa en såndär nattlampa att sätta i uttaget, ev en sådan som bla Linda pratade om, lampa från IKEA.

Nu ska jag njuta av mitt nystädade hem, vilket skedde på rekordtid, innan min sambo och dotter kommer hem igen. Jag skickade ut dem så jag kunde städa ifred =)

Tack för alla fina gratulationer..

Ha en bra dag, kommer bilder sen.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du har haft en underbar dag! Förstå du att vi faktiskt börjar bli vuxna. Kan inte förstå att det gått så många år sen vi började 7:an. Crap. Såg nu att du undrade om jag skulle komma på tårta. Dålig som jag är så kunde jag inte. Sen kommer hela tiden jobbet ivägen, och jag kan inte göra nånting annat. Men till veckan, så är jag ledig nåndag. Och då kan du räkna med ett besök! Plus att jag ska försöka hitta nån present! Love to you <3

2009-09-02 @ 20:36:25
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0